2013年9月6日 星期五

Le creuset 煲白飯



好多人都用LC 煮白飯而掉左個飯煲, 我覺得都幾奇怪....係咪真係咁好食?
試驗左2次都失敗, 原來唔係咁易控制
但當我搵到自已個爐溫, 用埋水量就好易做到了
粒粒分明而且唔痴底既飯的確唔錯, 比飯煲更好既原因係佢只需要20幾分鐘就有得食
所以當我同老公兩個開飯既時候就用煲仔煮白飯了
2人份 / 16cm 白裡sauce pan
做法:
1) 1嘜米加1嘜水多dd
2) 中火煮4分鐘, 其間不停輕力攪米

 
3) 煮至(魚眼水)以下狀態, 蓋上蓋, 細火煮10mins

 
4) 熜火焗10mins, 打開蓋,  返鬆飯完成!! 
 
 
沒有飯焦唔痴底白飯食晒了^^

----------------------------------------------------------------------------
 
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!

2 則留言: